Thursday, July 29, 2010

@ Desa Water Park, Sg Besi, Kuala Lumpur


This is the place that i went recently with my family, my mum n my cousins. We had a great wet and soaking time together... Furthermore the entrance fees is much cheaper than Sunway Lagoon, Sunway. My daughter love this place so much... Selalunya die ni takut dgn air yang macam kat tempat ni la.. but this time... she likes it ..sampi x nak balik.... die kata 'ummi, yah (nama timangan die) belum abish (pelat skit) mandi lagi la...

This was the kids section, since our first objective is to bring happiness to those kids,, but it ended that we are the one that more excited than them.
From left : Mamat, Alya Amirah, Me, Bye, Dania n Ayu.. its time for us to berendam macam badak... masing2 mandi macam x ingat .

My mum, aka Meedah Ahmad (nama di kalangan member Facbook die la) jadi our luggage guardian. Dia tak nak mandi sebab sayang sangat dgn barang2 yang dibawa.. thank u mum... Next time kite pergi lagi k.. but this time u kena berendam sama.

No comments:

Post a Comment

My Nuffnang Ads