Tuesday, November 16, 2010

A day before Raya Haji 2010

arini cuaca amat baik cuma mood aku hari ni sangat tak best. Ntah la... mungkin sebab x dpt balik beraya dgn family aku kot or memikirkan lusa en suami nak pergi outstation lagi.. ntahla... dua2 pun tengah bingung ni.

takde benda nak buat sebenarnya arini. case makin kurang so workload pun kureng la... banyak sangat rehat kat office boleh membuatkan otakku tepu dan membeku. Nasib baik la ada jugak kes2 terpencil yang masih perlu diberikan perhatian.

balik ni dah minta en suami bawa pergi pasar borong selangor (di equine park) sbb esok nak masak nasi jagung, First time beraya haji saya masak sendiri. selalu mak saya yg masak or my mum in law.. tapi kali ni.. i yang masak.. huhu.. nak ujung2 tahun ni banyak pulak yang aku buat ek..

dlm pikiran nak buat laksa johor... rempah semua dah beli.. tapi bila memikirkan brg2 yg lain sgt tideous.. erm.. ken salam je la.. len kali la ye saya buat.



No comments:

Post a Comment

My Nuffnang Ads