Thursday, April 22, 2010

Ikan Kembung Bakar @ Sup Urat Ketin, Bangi

Hari ini sangat la letih tak terhingga... tapi seronok sebab dapat buat kerja kat opis ikut KPI...
Sejak MBSB guna system baru ni... tahap penglihatan aku makin hari makin teruk... terpaksa la aku pakai spec mata... walaupun aku x brape suka kan... kena guna... sebab memang x nampak

Tadi keluar opis kul 6.00ptg, dah janji dgn ecak nak balik kul 6... so kena la siapkan keje apa2 yang patut... arini balik naik LRT Star dari Masjid Jamek ke Sungai Besi... bila dah penat bekerja.. nak berbual pun malas... bukan x nak berbual.. tapi macam x de benda yang nak dbualkan.. so aku pun diam je la...

Sampai simpang umah.. tekak terasa nak makan kat SUP U.K (Urat Keting) Seksyen 7, Bandar Baru Bangi... aku pun bersuara dengan hubby "Yang, singgah Urat Ketin beli nasi" die pun signal then belok...

Menu hari ni, ikan kembung bakar, daging goreng kunyit, ayam kicap, sayur lemak n sambal kicap n asam.... sampai2 umah.. hidang lauk n makan... (sebelum kul 8 dah siap makan).. lepak2 cuci pinggan n kemas dapur.. terasa nak bertenet.. tu yang melekat kat depan laptop ni....

lepas ni nak siap2 barang amira untuk ke sesolah esok.... macam ni la rutin aku hari2.... pagi kerja, malam pun kerja... nasib badan

No comments:

Post a Comment

My Nuffnang Ads