Sunday, August 1, 2010

Alya Amirah's 3rd Birthday Party

Hari ini genap umur anak aku berusia 3 tahun. Diam tak diam Alya Amirah telah membesar dengan cepatnya. Rasa macam baru je ngandung dan lahirkan dia. 3 tahun ni banyak dugaan, cabaran dan kenangan manis sepanjang bergelar ibu.

Ni la birthday kek amirah yang ke-3. Lawa kan... ditempah di Season's Cake, Pasir Gudang. Sangat cantik, sedap dan harga yang berpatutan..(only rm180 for 2.5kg) cake yang agak besar untuk majlis ni...

Tadaaa.. ni la birthday gifts untuk saya dari peminat saya.. hehheeh cantikkan... thank u semua eh.. sayang uols

Suka sangat dgn gambar ni, ada Amirah, Ayah dan Ummi... ni sesi potong kek setelah kami beramai-ramai sing along the Birthday songs.. Its a must kalau ada birthday kan.. Excited Amirah bila dapat cake yang besar macam ni... Minnie Mouse figurine plak tu.. thank u nenek dan atok sbb pilihkan kek ni.. sedap dan sangat cantik.

This is my ORANG KUAT aka MY BELOVED MUM.. pic taken with her 2nd grandchildren @ 1st grandson after my daughter la... His name is Muhammad Harith Hafiz @ Ayid.. sayang sangat pada kamu berdua tau...

This is my beloved dad.. his ayam BBQ is no 1... (recipe my mum) but yang bakar ni my dad... ramai yang tanya recipe.. padahal ni main henyak je sbb short of time.. however abah.. mmg cantek la ayam BBQ abah... sodap...

This sepupu aku, Bye Dania with anak die Awan Dania (hehhe salah la... Nur Dania Ellysha) sori kalau salah spelling.. umo baru setahun setengah.. tp perangai dah macam gangster.. semua org die nak belasah... tapi kalau tengok badan pun org sah2 dah takut... family ni antara guest yg paling awal sampai.... thank zura n fyzl....

Meet me and adna azman with her newborn luvly daughter.... aku rasa dah hampir 12 tahun aku tak jumpa dengan dia. At last, Facebook yang merapatkan siratulrahim kami berdua. Thank u adna for coming.... Hopefully lepas ni do keep in touch.

So now, itu saje yang dapat aku coretkan... dah ngantuk ni.. kul 4.11am dah.. laki aku dah brape kali jengah2.. xpe.. esok aku tak keje.. MC.. ada check up... thanks for your time reading my blog... see ya on next chapter





No comments:

Post a Comment

My Nuffnang Ads