Monday, August 9, 2010

Happy Good Quality Time Together @ The Mines

Today we had our dinner at A&W, The Mines, Serdang. Jalan punya jalan x tau nak makan apa.. tetiba terpampang signboard A&W kat depan mata.. apa lagi... sambar je la... erm.. syoknya dapat makan kat sini... rasanya dah hampir 10 tahun aku x jamah junk food kat sini...

Ni muka budak cute yang sedang menjilat jarinya yang gebu tu... habis satu tube tomato ketchup die bedal.. die ingat mayonies agaknya.. sampai menjilat2.. isk isk isk anak dara aku sorang ni pelik2 la... xpe la mirah... janji mu senyap...

Tak tau nak orderkan die air apa.. so try la bagi minum Root Beer Float.. erm.. x pandang die... sebab sos tomato tu pilihan utama die... tapi aku yg bedal air tu sampai habis.. hahhah jangan membazir la katakan....

Si ayah dan anaknya sedang berebutkan Mozza Burger.. hahah mengalah la ayah oi... awak tu dah besaq... dgn anak pun nak berebut....

erm... jalan2 hari ni mmg best.. 1st, kiteorg beli kasut keje and kasut raya aku... sbb ada sale baru beli.. lau tak.. aku buat bodo je... pastu beli Nugget Ayam McD 20pieces sbb nak bedal dlm boat nanti.... hah BOAT.. ape tu?

Boat yang ada dlm bangunan Mines tu la... erm.. kena aku RM44 sbb adult sorang rm22... xpe.. anak punya pasal... mak sanggup nok... punya la syok si amirah naik boat.. selambak je... terserempak la dgn 2 ekoq angsa... tapi die panggil itik.... hehehhehe

Lepas naik boat, jalan2 nak gi amik PSP.. tetiba nampak la kedai FOTOKEM, aku pun singgah la.. syok plak dgr salesman die bg tau ada promotion compaq camera... aku pun berminat la... tengok2 brand ... LUMIX (brand yg abah rekomen) .... harga plak ..... RM599 je after promotion.. retail/normal price RM899... so jimat la tu....

Pikir punya pikir.. aku buat bodo je suh mamat tu keluarkan display then try punya try.. aku pun sambar je la.... terbang la duit aku tadi... ok model camera tu... Panasonic Lumix FH1 (the latest bg affordable price) macam2 ada... sangat clear...

FYI, gambar2 di atas ni .. pakai camera tu la... ok kan... cuma merah skit sbb dlm A&W tu lampu warna kuning n merah... so die blend with environment....

arghhhhhhh... aku dah menguap ni... ngantuknya... sambung lagi esok.... bye n THE END

No comments:

Post a Comment

My Nuffnang Ads