Monday, August 2, 2010

High Blood Pressure

Salam untuk semua... korang dah baca tajuk post kali ni kan... erm.. mesti korang ingat aku yang kena... huhuh wrong guess la.. it's my 2nd brother la Hafiz.. pagi tadi konon nak g check up kat Penawar Hospital.. tup tup tup ... kena tahan da.. admitted on the spot.... kesian die... tapi........................ (panjang skit titik die)

yang aku heran sangat2 ni.... muda2 dah kena darah tinggi ke.... aku yang montel cute miut ni alhamdullillah belum kena lagi la... (minta dijauhkan la) masa pregnant dulu ada la sekali dua je... tapi lepas bersalin ok la....

so punca darah tinggi ni mungkin sebab tekanan di rumah, tempat kerja dan etc etc etc.... lagi2 kalau kite dalam kesusahan... lagi la mendadak die naik... setiap org takkan lari dari tekanan.. cuma banyak atau sikit je la yang membezakannya... contohnya : aku la... (senang cite base on true experience) kite kena control marah... jangan kuat membebel... so sihat la lepas tu... hehehheh ape aku merapu ni...

pesanan buat kengkawan... kite kena kawal perasaan. Kalau ikutkan sangat perasaan marah dan tidak puas hati sure kite akan jadi macam adik aku tu.... makan kena jaga, tidur kena cukup, rajin2 bersenam walaupun sapu lantai or mop lantai kat umah....

so lead a healthy life for a better future....

No comments:

Post a Comment

My Nuffnang Ads