Saturday, August 7, 2010

Another day at home


hari ni aku layan tido, tengok movie and ntah apa2 la yang aku rasa sangat malas nak buat arini. makan pun... bibik ucu aku yang masak... aku ilek je duk umah... cukup time .. makan...... kemas rumah pun ala kadar je.. maklumla... nak dekat PMS ni.... bad mood tahap cipan....
duk umah je.... ingat lepas hubby balik dari class, kiteorg nak g The Mines.. amik PSP yang dah nak sebulan melepak kat workshop untuk direpair... sib baik under warranty... erm... tapi bile hubby sampai umah, die kata.."malas la ayang nak gi... mlm ni nak study, esok ada quiz... " so aku pun ilek je.... lagipun penat la...


arini baru aku tau yg ada ceritera pasal Famous Amos di Jay Bee.... ada la sorang budak KULIM ni... berlagak bagus.. dah la menumpang periuk nasi kat Jay Bee... lagi hina negeri and Sultan kite.... angin je sebadan aku ni.... baik ko balik je la ke KULIM wahai BIATCH bernama Nor Azita Osman..... dah cukup tu je yg layak untuk die... malas aku nak post byk2 pasal die...


erm.. tadi aku dgn hubby tergelak2 terbahak2 layan si Moymoy palaboy kat YouTube... budak ni mmg cam haram.... PINOYs.... awesome tahap cipan.... best dowh watch all their video uploaded clips.... better than sinta and jojo from Indo.... 2 thumbs up pinoys....


lepas tu aku layan chage and aska lak.... favorite Japan artist since 1991 lagi... aku satu family minat gile2 dgn semua album die... just imagine at the age of 9 aku ada 3 album die in a row.... awesome kan... dulu kaset je... mana ada CD or DVD ni.... Lagu Meguriai tu soundtrack untuk Tokyo Cinderella Story... sapa yg lahir tahun 80'an tu ingat la cite tu... best woooo.... say yes pulak aku tak ingat cite per... tapi naomi ada berlakun dlm cite tu... hahahahha

so, aku ni sebenarnya minat pada evergreen.. jiwa aku still layan lagu2 inggeris tahun 50an - 90an... lagu2 zaman skrg hanya layak kat ringtone hp je... x masyuk kalau layan kat MP4 or lappy aku ni.... ni semua aku warisi dari mak dan abah aku.... dieorg mmg diehard fan zaman dulu2.... sukenya.....


erm.. aku tngah menaip kat lappy ni sambil2 tgk laki aku study.... kejap2 mata die pandang tv.... tensinya aku....... esok die ada class pagi.. aku kena siap2 brg malam ni nak ikut die g class... tpi bukan class sebenarnya.. nak minta die anta aku ke LRT Bukit Jalil... naik tren dgn si baby Amirah ke opis aku.... balik die amik terus g PC Fair at KLCC.. hahahah

No comments:

Post a Comment

My Nuffnang Ads